پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112252
گزارش تمرينات تيم ملي فوتبال
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1009

اين تمرين از ساعت 10:30 در حالي که تنها 4 ـ 5 تماشاگر براي ديدن آن آمده بودند آغاز شد که در ابتدا ،بازيکنان زير نظر مربي بدنساز تيم ملي نرمش‌هاي سبک، حرکت کششي و پاسکاري‌هاي دو به دو را انجام دادند.

به گزارش ايسنا ،بعد از آن در چهار گروه آقا وسط تمرين کرده و سپس به دو گروه بزرگ تبديل شدند و براي تمرين حفظ توپ تمرين کردند.

بخش عمده و پاياني تمريني امروز ملي‌پوشان همان طور که انتظار مي‌رفت به بازي فوتبال اختصاص داشت و بازيکنان در دو تيم 11 نفره برابر هم بازي کردند.

** اسامي اين دو تيم عبارتند از:

* تيم سبز پوش:

سيد مهدي رحمتي، سيد جلال حسيني، مهرداد پولادي، پژمان منتظري، پژمان نوري، خسرو حيدري، محمد نوري، اميد ابراهيمي، محمد غلامي، احمد حسن زاده و سيد جلال رافخايي

* تيم قرمزپوش:

رحمان احمدي، علي کريمي، محمد نصرتي، احسان حاج صفي، حسين ماهيني ، ميلاد نوري، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، محمد قاضي، محمدرضا خلعتبري و کريم انصاري فرد.

سوشا مکاني در نيمه دوم اين بازي به جاي رحمان احمدي در ترکيب تيم قرمز پوش قرار گرفت.

کارلوس کي‌روش در وسط ميدان بازي را قضاوت کرده و هر از چندگاهي توضيحات فني را به بازيکنان گوشزد مي‌نمود.

دستياران کي‌روش هم در کنار زمين کار کمک داور را انجام مي‌دادند.

در اين مسابقه تمريني که با نتيجه‌ يک بر يک تمام شد، محمدرضا خلعتبري و محمد نوري گلزني کردند.

خلعتبري از جمله بازيکناني بود که آماده نشان مي‌داد و احمد حسن زاده هم همين شرايط را داشت و فوق‌العاده‌ با انگيزه بازي مي‌کرد.

در طول اين مسابقه خلعتبري با مصدوميتي مواجه شد که به بيرون از زمين رفت، اما دقايقي بعد پس از معالجه پزشکان به بازي برگشت.

در تمرين امروز مازيار زارع از ابتدا به خاطر مصدوميت تمرين نکرد. کي‌روش دقايقي با او به گفت‌وگو پرداخت و اين بازيکن تنها نظاره گر عملکرد ملي‌پوشان بود.

غايبان تيم ملي همچنان رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه، اميد نظري، مسعود شجاعي و هادي عقيلي هستند.

همچنين قرار است پس از اين تمرين و تا شروع تمرين بعدي که (دوشنبه) پس فردا خواهد بود چهار بازيکن از جمع بازيکناني که در حال حاضر تمرين مي‌کنند خط بخورند.

کي‌روش به همراه اميد نمازي و مربي بدنساز تيم ملي نيم ساعتي زودتر از ملي‌پوشان به محل آمده بودند و منتظر ملي‌پوشان شدند.

کي‌روش پيش از شروع تمرين از مهرداد خانبان آناليزور تيم خواست تا دوربينش را به بالاي نورافکن‌هاي زمين شماره 2 ببرد، اما اين کار به دليل بسته بودن درب خروجي نور افکن‌ها ميسر نشد.

علي کريمي نيز پيش از شروع تمرين اندکي با پزشک تيم ماساژ کار کرد و سپس وارد جمع بازيکنان شد.

همچنين کارلوس کي روش پس از به اتمام رسيدن جلسه تمريني امروز، بازيکنانش را جمع کرد و به مدت 15 دقيقه درباره برنامه ها و اهداف تيم ملي به صحبت کردن پرداخت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html